Δυστυχώς συμβαίνουν και αυτά! Έχω όμως την αίσθηση πως εμείς είμαστε και λιγάκι τυχεροί, αφού δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε. Άντε κα κοπεί κάποιο σύρμα! Ε, το κολλάμε ξανά και είμαστε έτοιμοι! Πολλά 73
Ναι βρε Γιωργο οκ αλλα εδω οπως ειδες ολικη καταστροφη.Ελπιζω ο ανθρωπος να τα αποκαταστιση εγκαιρα
Φαντάζεσαι έτσι όπως έγινε να παίζει καλύτερα; Άντε να την ξαναπετύχει μετά και κάποιος άλλος.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΧΕΛΑΙΟ?ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!!!ΦΤΟΥ!!ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΜΑΣ!!!73 de SV2LLJ
Δημοσίευση σχολίου
4 σχόλια:
Δυστυχώς συμβαίνουν και αυτά! Έχω όμως την αίσθηση πως εμείς είμαστε και λιγάκι τυχεροί, αφού δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε. Άντε κα κοπεί κάποιο σύρμα! Ε, το κολλάμε ξανά και είμαστε έτοιμοι!
Πολλά 73
Ναι βρε Γιωργο οκ αλλα εδω οπως ειδες ολικη καταστροφη.Ελπιζω ο ανθρωπος να τα αποκαταστιση εγκαιρα
Φαντάζεσαι έτσι όπως έγινε να παίζει καλύτερα; Άντε να την ξαναπετύχει μετά και κάποιος άλλος.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΧΕΛΑΙΟ?
ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!!!
ΦΤΟΥ!!ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΜΑΣ!!!
73 de SV2LLJ
Δημοσίευση σχολίου