Αφιερωμένο εξαιρετικά!!!
Α βρε Σταμάτη , με έκανες και γέλασα με το καραφλή νυφίτσα χα χα χα... τα ρέστα μου φοβερή παρομοίωση για την εν λόγου Κατίνα των 2 μέτρων 73!!! de sv1hag
Stam, πιστεύω πως το αυτό το βίντεο είναι ακόμα πιο χαρακτηριστικό! Δείτε το και ακούστε το προσεκτικά τους στίχοι...
Δημοσίευση σχολίου
3 σχόλια:
Αφιερωμένο εξαιρετικά!!!
Α βρε Σταμάτη , με έκανες και γέλασα με το καραφλή νυφίτσα χα χα χα... τα ρέστα μου φοβερή παρομοίωση για την εν λόγου Κατίνα των 2 μέτρων
73!!! de sv1hag
Stam, πιστεύω πως το αυτό το βίντεο είναι ακόμα πιο χαρακτηριστικό! Δείτε το και ακούστε το προσεκτικά τους στίχοι...
Δημοσίευση σχολίου